سفارش تبلیغ
صبا ویژن


عشق مرده

باز دوباره میزنه قلبت تو سینه سازمو..

با سکوتت میشنوی زمزمه ی آوازمو..

حسه دلتنگی که میگیره تمومه جونت و ...

هرجا میری منو میبینی و کم داری منو.....

تو دلت تنگه ولی انگار تو جنگه بادلم..

میزنی و میشکنی با خودت لج کردی کلم....

راه با تو بودن و سخت کردی که آسون برم...

چشم خوش رنگت چرا خیسه دوباره خوشگلم...

حالا بگو کی میگه...دستاتو میگیره...با تو مینده تب کنی واست میمیره...

دست کی با لای موهاته...من خودم نیستم ولی یادم که باهاته.......

این عشقت تو وجودت توی جونت ریشه کرده...دلت دوباره..بی قراره ..داره دنباله من میگرده...

گفتی که میخوای بره سرو سامون بگیری...

خواستی اما نتونستی به این آسونی بری...

دستت ماله هرکی باشه چشمت دنباله منه..اون نگاهت انگاری اسممو فریاد میزنه...

من خیالم راحته تا پای جون بودم برات...

تو ندونستی چی میخوای تا بریزم زیر پات...

همه ی آرزوهام بودی فقط یه خاطرست...

نفسم بودی ولی یه تجره شدی و بس........


نوشته شده در جمعه 91/3/26 ساعت 7:12 عصر توسط مهتاب مقدم| نظرات ( )


آخرین مطالب
» هوایی شدی...
...
دوست دارم ...
...,از اولی جملت..
...
همیشه عاشق.
برگرد.........
این عشقه...
/
فردا
یکی هست
خداحافظ
..
دوستم ندارد
دل غمدیده
[همه عناوین(61)][عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com